vad fel man kan ha.

Jag som trodde att jag skulle må bra av att röra på mig, men nästan sex pass i veckan + promenad varje dag blev lite för mycket. Då vi nu haft fys nästan varje idrott, dvs 3 ggr i veckan. 
Från noll till hundra.. så nu har jag överbelastat mina ben och fått benhinneinflammation.
Faaaaaaaaaaan! Får inte springa, hoppa osv. det står att jag inte får utöva fysiska aktiviteter på tre månader.
HELL NO! 
Jag har ju för sjutton precis kommit igång, ska vila idag, ja alltså resterande tiden av idag då jag upplevde smärtan som mest under passet i morse.. och imorgon. Ta det lugnt på idrotten & friskis plus käka voltaren..
Då borde jag kunna köra som vanligt snart.
Fan, jävla ben.
Fanfanfan!

Benhinneinflammation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0