exhausted

(skulle publicerats igår)

Jag orkar inte, är helt utmattad. Somnade både igår och idag när jag kom hem..?
Skolan suger. Drar så jäkla mycket energi, dock är nästan dit&hem-resan värre.. att gå, vad som känns som en mil i vad som känns som en snöstorm efter en lång skoldag.. nja, är väl inte det roligaste jag gjort.
Fast jag hade en bra dag ändå, haha fan vad jag älskar dig Julia.
Jag avgudar ditt sätt, ditt random, uppiggande, glada, underbara, kärleksfulla sätt!

Godmorgon, jag är fortfarande lika trött.
Ser inte fram emot denna torsdag, då torsdagar innebär två mattelektioner, en och en halvtimme SO & spanska.
Fast jag har blivit väldigt duktig på att finna negativa saker istället för positiva. Vi har sovmorgon idag..
Och vi har en ny mattelärare (inte positivt), inte hittills iallafall. Är bombsäker på att vi kommer sakna Nord.
Grymt mycket, våran nya verkar.. dryg. Hade henne i bild i tisdags..
Kram.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0