I feel a bit better. score.

Känner mig bättre idag, febern har sjunkit megamycket.
Har next til' nuuuthin noow!
Har även fått tillbaka aptiten, men min hals är sjukt svullen.
Det skrämmer mig lite då jag, för tre år sedan (?) opererade bort mina halsmandlar och
nu inte längre kan få halsfluss. Jätteläskigt tänker ni.
Men det jag nu kan få är "halsbölder" vilket låter helt sjukt läskigt, skulle svälja en väldigt liten tablett.
s.k neurofen. (inte min hand haha, men ni ser storleken. Och den fastnade nästan i halsen för att den är så svullen. Men får hoppas på det bättre, O'Learys senareeeeeee.
'

Kommentarer
Postat av: e

yaaay! bra att du blir bättre, uschi med svullen hals :< men det blir nog bra, urgh vi måste hitta på ngt när vi är friskus okei? (: <3



x

2011-02-05 @ 18:17:02
URL: http://monsterclaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0