hej vinterland?

inledde veckan med magsjuka, och det ser ut som om jag kommer inleda nästa vecka med influensa.
Roligt, bra jobbat matilda!
Kände av min hals redan igår, på sista lektionen.
Kände mig helt konstig, sa knappt ett ord på bussen hem, var ansträngande att gå tjugo meter.
Hade ont överallt och frös, insåg då att jag kanske blivit smittad av lillebror som varit sjuk sedan i söndags, och visst hade jag feber. Bäddade ner mig med massa kläder, en tjock filt & en kopp té i soffan och då frös jag inte längre.
Brukar annars alltid bli för varm, senare på kvällen duschade jag 10-15 grader varmare än vad jag brukar, och det kändes inte.. vaknade upp imorse med huvudvärk, halsont, täppt näsa och hela köret.
Tog en alvedon, gick och lade mig igen och nu känner jag mig mycket bättre än tidigare.
Idag kommer släkt från england, imorgon ska till O'Learys & söndag fira jul.. grattis!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0