tv.

kom nyss in, var först i FN med Julia & Emelie.
Vi åt thai, och emelie åt glass.
Så kollade vi runt i massa affärer, emelie som inte hade pengar hittade massa.
Jag y Julia som hade pengar hittade nada.
Och inne på Gina såg vi Kenza!!
Så skulle vi ta kort med henne.. men det vart inte så :/
Kul! Hittade dock inget, :(

Sen mötte jag Amanda skulle med henne till centrum, på vägen började vi bråka med några tjejer.
Typ Melinda H's kompisar, betedde mig grymt omoget.
Hatar att bråka.

Sen drog vi till donken, träffade Jocke & Felix där, IGEN.
När jag beställde så ba; en sallad, men utan bröd. (glutenallergi).
Sen satte vi oss och började äta,
amanda; men du sa ju utan bröd. *pekar på plastpåsen med krutonger*
matilda; ja, man brukar få ett bröd också. *försöker visa hur ett bröd ser ut med händerna*
båda; skratt.
Sen gick vi och satte oss hos Jocke & Felix, och så kom Oscar & Victor.
De skulle lana hos Felix, så vi drog till Ica och handlade.
Tappade ett stort glasspaket på min egen fot.

Det var min dag.. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0