tisdag

idag är det tisdag, imorgon är det onsdag.. och så vidare, veckan rullar på, snart är det helg.
Då måste man göra sig beredd för ännu en vecka fylld med plugg..

Godmorgon på er!
Det regnar idag.. mysigt.
Vi har idag hemkunskap, teori & svenska. Och sen helvetes-äckel-spanska på slutet..
Vilket är toppen.
Det betyder att vi kan jobba på våran svenska (träna), två lektioner i rad.
Helt grymt alltså.

Nu ska jag.. städa upp lite + hitta ett hårspänne & fortsätta knarka "Bless the broken road".
Snart kommer jag att vara übertrött på den låten, men whatever. hejdå.


bara för att jag också varit liten.. (hon i blått)
tror att det här var på min kusins 14års-dag, (hon i rosa).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0