söndag. ångest. plugg.

vet inte riktigt hur jag gillar den kombinationen, men iallafall.

Har nu kortat ner texten ännu lite till.. fick ta bort två, enligt mig intressanta delar, synd.
Har även fixat manuslappar, ska nu påbörja so;n.
Sen blir det tacos, vrålhungrig är man.
Yogan, var klockren. Kopplade bort all skit, kopplade av helt enkelt.
Tog fel buss hem, åkte via blåsut, och vinthundsvägen och jag vet inte vad.
Satt dessutom och åt godis & sjöng "Pokemon".
Underbart.
Sedan kom man innanför dörren, och verkligheten slog emot mig som en bomb.
Men jag ska fixa dethär, ska köra alla so-uppgifter.
Läsa igenom engelskan, sen städa.
Tror nog att det blir sängen efter det, kommer att vara helt slutkörd.
Man kan ju defenitivt itne säga att helgen varit lugn på något vis, inte heller avkopplande.
Förutom 1,5 timme i eftermiddags.

Imorgon ser dagen ut som så; skola 09.00-15.00, pluggapluggaplugga i tc, med bästavän.
Hem, dö. (:

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0