plugg, plugg & ...mera plugg.

är vad min helg kommer att bestå av, engelska måndag, svenska muntlig redovisning på tisdag (inte ens börjat skriva än), då jag inte lyckats bestämma mig för något ämne, so-prov torsdag, sedan även ännu ett so prov v. 39 & ett major spanska prov. Ser verkligen fram emot detta.. not.
Ska iallafall bli skönt att få ett litet avbrott imorgon eftermiddag, med yoga!
Glömde skriva det, men jag och eva testade det förra söndagen, var helt suveränt, rekommenderas.

Har dessutom fixat naglarna, och denna gång blev de .... svarta!
Har alltid haft lite svårt med svarta naglar, tycker att det lätt kan se för deppigt ut.
Men om man matchar det rätt, är svarta naglar dösnyggt. Min åsikt.
Målade även tånaglarna, fräscht.
Så innan jag sätter igång och skriver om hitler, ska jag måla lite snabbt med ett topcoat.
T2YL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0