my day

hejsan! söndag kväll.. känns lite deppigt, skola imorgon, usch.
Fast å andra sidan känns söndagar alltid som så..


Efter många om och men åkte jag iallafall och mötte Tobbe & Eva i centrum, diskuterade ett tag vart vi skulle käka, bestämde oss tillslut för Kina, jag var den enda som inte ätit.. så jag tog mat, Eva Coca-Cola & Tobbe efterätt, haha. Sen larvade vi runt lite överallt.. somnade lite halvt i tobbes knä med Eva ovanpå mig.. provade solglasögon. gick in på apoteket.. så frågade jag efter försvarets hudsalva, men hon kunde inte hitta den, så jag sa att det inte spelade någon roll.. men hon envisades om att gå in och kolla på lagret, så vi sprang därifrån hehe.
Tobbe stack vid fyra, hade träning eller så. Eva köpte ett plumpingläppglans, funkar faktist.. fast det känns som om man har en typ isbit mot läpparna, haha!

Kram sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0