me lin da ♥

Hej gullungar! Är på superhumör.. skittrött, men glad.
Min dag.
Var i skolan redan vid åtta, så jag hann aldrig blogga imorse.
Nämnde ju tidigare att vi skulle ha skolval idag i skolan, så jag, Linnéa, Petronella & JuliaB skulle hjälpa till,
vi satt i bibilioteket från 8.00 - 12.00 - tog dock en femminuters lunch, och en frukt - och tog emot folk, och prickade av folket som röstade och så.. Sen direkt efter det hade vi fys med Patrick (SKITKUL?!), det var verkligen superroligt. Och nu ni tror säkert att jag är hög eller någonting just nu, men faktist, det var grymt roligt. Jag och Julia körde stenhårt, så jag var ju tomatröd i ansiktet efteråt, men so what? Gick in med den inställningen, skitskoj. Så jag hoppas på en redig träningsverk imorgon, så det känns att man tränat.
Sen hade vi svenska & no, sen stack jag hem med Melinda.

Nu ska jag försöka hitta på ett nytt ämne till min muntliga redovisning, vill inte skriva om Hitler..

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0