in my head, a tornado meets a volcano every single day.


Bakom vartenda ett av mina inlägg finns det en mening, poäng eller ett budskap. Jag skriver aldrig ett inlägg "bara för att", jag menar alltid någonting. Ofta skriver jag på ett sätt som suddar bort mig, ungefär som att beskriva någonting som inte finns. Så en dikt jag en dag skriver, kan handla om mig, vad jag känner eller någonting jag hört. Sedan är det inte så att allt jag skriver handlar om mig, inte alls. Men i vissa fall så. Det är ett sätt för mig, att uttrycka mig själv, jag skriver. Innan jag började med bloggen skrev jag ofta långa texter i kollegieblock, för att uttrycka mig själv. De flesta är skrivna på ett sätt, så att de flesta inte skulle förstå att de handlade om mig. Och 70% av dom är inte om mig. Men de är fortfarande för personliga för mig, för att någon skulle och kommer att få se dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0