if there was a word for how tired I am right now, I would be surprised. Cause there isn't.

Hej
hej hej, *gäsp* hej! (:


Just nu sitter jag på golvet i mitt otroligt lilla rum, som förövigt ser ut som ett bombnedslag, bloggar och gäspar om vartannat. Visste nästan att jag inte skulle kunna skriva någonting imorse, var helt död. Gick runt som ett vandrande lik, gick dock till skolan på 20 minuter och det spöregnade oavbrutet.. ett riktigt awesome spöke med andra ord. Men nog om det. 

Idag, vad har hänt idag? Ingenting speciellt really, hade lektioner + idrott, fotboll inomhus.. snark!
Efter skolan stack jag och Linnéa hem hit, tog dock bussen så lata som vi är.. men hallå det regnade ju?!
Kröp upp i soffan och kollade på Simpsons med lillebror, jag somnade, och sov i en timme kanske.. nämnde jag att jag har varit rätt trött idag..?? Sedan följde jag Linnéa till Fårdala och gick hem igen, dock märkte jag när vi skulle gå att jag glömt min iPod i skolan.. dog lite halvt, fick dock låna ett headset till telefonen av lillebror, men vafan telefonen är skitdum.. byter låt och shit. Så imorgon får jag verkligen se till att inte glömma den (!!)
Nu tänkte jag, som det vandrande lik jag är, ta tag i mitt rum.
Dvs, alla kläder in i garderoben, bädda sängen, plocka upp lite skräp, ta ut två glas till köket och lägga lite saker på rätt plats.. vi får se hur jag lyckas, kram så länge! :)


den här bilden utstrålar lycka.. glädje..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0