if i could write you a song, to make you fall inlove.

dagen.. ja, nu ska vi se.
Jag förväntade mig det värsta, hade alltså väldigt låga förväntningar (allt blir oftast betydligt bättre då).
Men det var riktigt häftigt, orkar inte förklara allt i detalj, men vi delades in i olika påhittade partier, själv blev jag Selma 41 år, från Orsa. Och jag blev indelad i Solidaritetspartiet, iallafall det var alltså ett rollspel, skoj!
Efteråt stack jag, Julia, Linnéa & Rasmus till TB och käkade, amanda dök upp efter en stund.
Fick höra massa skvaller, hehe.
Sen gick vi runt på medborgarplatsen, bland alla olika tält, har bla två tatueringar, en med Reinfeldt på armen, och en med Maud Olofsson vid nyckelbenet, hehe. Tog även massa pins, godis & en disktrasa från CP.
Sen stack jag hem.. inte gjort något annat, aptrött.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0