godnatt.

har humörsvängningar, jag fryser, blir sur varannan sekund, känns som att jag ska börja gråta strax efter.
Orkar helt enkelt inte med mig själv just nu, så jag säger godnatt nu.
Ska göra någonting annat, någonting vettigt.
Ska upp kvart i sex eller så imorgon, min buss går 07:09, det är inte bara taskigt. det är självmord.
Vi ska till någon demokrativerkstad eller så, vet inte riktigt. orkar inte bry mig just nu.
Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska redovisa om, och paniken smyger sig på.
Det lutar väl åt Hitler antar jag, det förbannade, hemska, fruktansvärda äcklet till man.
Men jag tänker koppla bort det nu, vill inte gråta för ingenting, pga en panikattack gällande skolan.
Känns fel, känns desstutom rätt oviktigt, min kropp skriker efter sängen, och efter någon.
Men det orkar jag inte heller just nu.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0