godmorgon!

Fredag idag, känns jättehärligt!
Vi har bara tre lektioner idag, NO, Drama & NO.
Slipper idrotten (!!) glad.
Har inte haft idrott på hela veckan hihi, Tobbe har varit sjuk, och jag tror att han fortfarande är..
Så det blir förmodligen vikarie hela nästa vecka isåfall.
Idag efter skolan ska jag träffa Eva, och Jenni skulle kanske vara med.
Sen imorgon blir det kräftskiva här hemma (ogilla..).
Kommer inte ihåg vad jag hade för planer på söndag, på måndag; skola.. tisdag; skola...
onsdag, då ska jag till tandläkaren, astaggad!

By the way;
Lånade en bok i tisdags "Å andra sidan - Marian Keyes".
Och den är (än så länge) grym!
Hon har tydligen skrivit massa böcker, och hon har typ sålt över 7 miljoner exemplar, i 35 länder..?
Står någonting sådant på baksidan. ^^ Iallafall. Så när jag läst ut denna ska jag leta upp någon annan Marian Keyes bok! Tror den är typ 600 sidor, så den lär ju iallafall räcka ett tag. Perfekt.

Kram!



även fast vi fick vårat tredje val.. och var tvungna att stanna kvar i skolan medans alla andra sprang runt och gjorde massa skoj saker så gjorde vi det grymt! jag älskar dig. ♥

Kommentarer
Postat av: Ellie

fin bild:)

2010-09-03 @ 20:27:16
URL: http://makemefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0