tired

hej på er!
Sitter just nu ute i soffan, med mammas mac i knät.. är för lat för att gå in i mitt rum och blogga.
Ska förmodligen kolla på "Come dine with me", den engelska versionen av "halv åtta hos mig".


Stack ju in till stan efter skolan, mötte mamma.
Fick med mig ett par skor hem, blev de dösnygga från DinSko, fick även med mig en ovanligt tråkig tröja från h&M.
Det var allt, ska försöka välja ett avsnitt nu.. det lutar mot "North East Kent - All in one" intressant va?
Ni förstår ju förmodligen inte ett skvatt, så jag ska sluta skriva på nu..
När jag har tittat klart här ute, kryper jag ner i sängen direkt, har lovat mig själv att inte sätta mig vid datan, så vi hörs tidigast imorgon bitti, börjar halv nio.
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0