onsdag

veckan går fort - tur det, hur sjutton skulle man annars orka?

Ska nu hoppa ner i sängen och kolla på tv, dagen var förvånansvärt ansträngande.
Syslöjd - skrev prov, jobbade på necessär.
Engelska - Fick tillbaka böcker med betyg wiho!
Lunch - åt?
Idrott - fys, joggade runt salen i en evighet, sen cirkelträning.
Svenska - skrev klart storyline till novellen samt började skriva.
NO - fick tillbaka no-proven, även dom med betyg, slutade en halvtimma tidigare.

åkte med julia till centrum, sprang på Hannes, vi förföljde Julia.
Sen tröttnade han och åkte hem. (:
Köpte energidricka, drack.
Köpte choklad åt, mobbade massa människor, såg hela tyresö.
Emelie kom till tc, dom åkte till krusboda, jag hem.
Skulle pluggat direkt när jag kom innanför dörren... men jag sköt på det, har fått det gjort iallafall, och det är huvudsaken.

Ska upp sex imorgon (im crazy... vi börjar nio), ska tvätta håret - alltså duscha.
Kan inte somna med blött hår, håret lever då sitt eget liv dagen efter och enda lösningen är tofs, how fun?
Så det ska jag göra.. godnatt.


newsflash, im hot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0