klockan nio.

godmorgon alla!
Somnade tidigt igår, vaknade tröttare än någon annan morgon denna vecka.
Kanske sov djupare än tidigare vem vet? Somnade iallafall före elva, gick upp halv sju.
Fråga mig inte varför jag går upp halv sju, när jag börjar klockan nio..?
Gör alltid det hos mamma, hos pappa hade jag sovit, länge.

Men somsagt, klockan nio ska jag befinna mig i skolan, dagen börjar med ett matteprov.
Jag avskyr matteprov, det är alltid något litet slarvfel, eller någon liten uträkning som fackar upp sig.. irriterande. Men det som gäller är att, fokusera, koncentrera & ta den tid som behövs.
Samt, skriva utförliga uträkningar.
Sen efter skolan, sticker jag hem, ska skriva klart so;n som jag aldrig fått tid till att göra, samt jobba på hemkunskapsprojektet, inlämning den 19:e.. har knappt börjat, illa.
Fi
ck dessutom veta igår, att vi ska ha ett prov i textilslöjd.. men en miljon olika begrepp.
Som att vi behövde fler prov.
Men nu vart det ett väldigt tråkigt inlägg om skolan, tänkte bara att jag skulle "keep you updated"
vad det faktist är som gäller i skolan, och varför jag klagar så mycket. (:

Kramisar.


foto; julia.
Förra mattelektionen tror jag.. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0