gracias a dios, es viernes!

förlåt för en hemsk vecka, med tanke på mitt bloggande.
Veckan för min del, har inte varit hemsk, men lite småjobbig.
Tror inte det finns en enda åttondeklassare där ute som inte håller med mig.

Hade iallafall ett spanska-prov i tisdags, satt och smaskade dextrosol under provet, fick ett starkt VG, eller VG+ kanske man säger (?), vart nöjd iallafall, stort prov, lite tid och plugga.. sen hade vi ett so-prov igår, satt och skrev i en och en halv timme.
Först var det ett G-prov på regering, kommun & landsting. Sen VG&MVG frågor på riksdag samt det nuvarande valet. På VG&MVG frågorna skrev både jag och Julia 5½ A4 sidor.. så nu får vi hålla tummarna och hoppas på det bästa, jobbigt var det iallafall.
Idag var det fredag, tredje jobbigaste dagen på veckan (:

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0