hej

är tillbaka nu, nämnde ju tidigare min (tyvärr) varannan veckas bloggpaus.

Min vecka har varit rätt slitsam, prov hit och inlämningar dit, hade dessutom simvecka.
Ska försöka återberätta min vecka lite kort, får se hur mycket jag minns.

Måndag; Linnéa var sjuk (hela veckan). Hade oförberedd fys, fokuserade på mage och armar.
Tisdag; Fick veta betyget på hk-kokboken, fick MVG-. Är väll tvungen att vara nöjd med det, hon bedömde dock helt vrickat och orättvist.
Onsdag; Hade simning (överlevde), Julia som haft infektion i njurarna samt går på antibiotika badade, hur smart?
Torsdag; Även Julia var sjuk, blev en jävligt effektiv dag, med massa matte, so & ett spanska-prov som kändes toppen.
Fredag (idag); Grymt chill dag. Halvtimmes no (såg film), hade musik-teori med en grym lärare, stack ner till simhallen, var tvungna att simma två hela längder.. :p, sen slutade vi och jag och JuliaB tog det lugnt i bastun.

Nu blir det fredagsmys, wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0