godmorgon

hej och godmorgon på er!
Är på strålande (och riktigt trött) humör idag, hade svårt att somna igårkväll då jag vaknade runt tio igår morse.
Började nyss tveka på min klädsel inför dagen, men jag kör såhär.
Väldigt slappt & skönt.
Undermedvetet tar jag på mig ringen ni kanske kan skymta på bilden, varenda tisdag.
Kanske någon form av en undermedveten töntig rebellisk ritual.
Just för att vi ej får ha smycken på under första halvan av dagen då vi har hemkunskap.
Idag får vi reda på betyget på vårat häfte som vi gjorde under tema-veckan, drömde att vi bara fick G+
Hejdå på er, vi hörs ikväll. Efter skolan måste jag in till stan och fixa inlägg till mina fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0