första advent

jag älskar julen, snön & kylan.
hej på er!
Gick upp tidigt imorse och följde med Eva till frisören.
Efter det yoga... tror ingen riktigt förstår hur urleda vi är på det, 3 gånger kvar nu, vi räknar. Tro mig.
Efteråt är man dessutom en zombie, helt slut. Alltså inte fysiskt, utan riktigt trött!
Har försökt ägna lite tid åt att plugga, har både no & spanska som jag hoppades på att göra klart denna helg, har dock inte lyckats..
Imorgon blir det som varje måndag, skola.
Vi har två vanliga veckor kvar, två veckor of pure hell, sen temavecka.
Så det gäller att bara kämpa på i tio dagar till.
Snart blir det Coronation Street, lovely, efter det ska jag krypa ner i sängen och läsa egoboost.
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0