forgot!

Jag glömde ju berätta om gårdagen, och hur matchen slutade.
Vi åkte in till Gamla stan, och in på O'Learys, fick ett grymt bord.
Så beställde vi mat, och matchen började (har jag förresten berättat hur mycket jag älskar och kolla på fotboll där? stämningen, atmosfären, spänningen, lagandan & rivaliteten. helt underbart).
Så gör manchester mål i andra minuten, Berbatovs förtjänst tror jag.
Det slutade med att vi vann med 7-1, så grymt bra!
Berbatov gjorde fem av dem.
Nani gjorde ett av dem, helt chockerande då han 99% av tiden springer runt på planen som en clown och misslyckas hela tiden. Tror Jurassic också gjorde ett mål, (han heter egentligen Park).
Var dessutom något tard som buade varje gång manchester gjorde mål, killen var för det första hammarbyare, ingen aning om vad han gjorde där? Han vart iallafall tystare för varje mål de gjorde, så in your face avskum.
Kram.

 

Berbatov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0