Daniel Adams-Ray!

"Jag har gått för långt, kan inte sluta gå, hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå.
I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år, för ljuset når, så djupa sår.
Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om, men jag vände om en än gång.
Borde fastna halvvägs jag vet inte hur jag bär mig åt, samma gamla visa men vet inte vad det är förlåt
!"

"
Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du i mitt hjärta.
Ta mitt skimmer, för jag brinner.
Du är blott en blek lanterna, jag har gjort det här så länge, jag kan lika väl fortsätta."


Nu; kolla the last song, alla har sagt att den är grym så får hoppas på det.

Morgondagens planer; 
Möta Eva i Gullmars, käka lunch innan yoghurten.
Sen sover Jennifer här, Eva skulle egentligen men kunde inte :/




förortsbarn, vi blir aldrig som dom från stan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0