awesome night.

hej alla glada!
gårdagen var grym, vi drog ju till vendelsö.
När Linnéa satt på bussen påväg till oss fick vi ryck, kollade buss och ringde Linnéa och sa; - gå inte av bussen i sågen!!
Det var allt vi sa, vi hoppade alltså på hennes buss i sågen, och åkte till handens närsjukhus (hon visste fortfarande inte vart vi skulle), så satt vi i tio minuter och väntade på en buss, tillslut gick vi på den.. och hamnade i Coop Forum.
Dit åkte vi, bara lite helt spontant sådär.
Handlade massor med grönsaker, naturgodis och annat mumsigt.
Satt på en bänk i trettio minuter, sen fick vi skjuts hem... våran anledning, vi hittade inte busshållplatsen.
Iallafall, sen bastade vi, och hade ansiktsmask, kollade på massa tv, pratade massa, kollade missheard lyrics.
Sjöng på msn till hannes, kollade Paradise hotell, Linnéa somnade vid tolv. Vaknade sedan vid två igen.
Sen somnade vi alla fem, grym natt flickor!
Så jävla kul, hahaha.
*Julia skickar ett ljudklipp till hannes på msn*
"Men hannes.... nu blir jag frusterad! Vad har du gjort med ögonbrynen?? Kraaam farrrmorr"
Hannes skriver till svar; Farmor är död.....


Idag;
Jag och Linnéa stack strax innan tolv, jag skulle till tandläkaren och hon hem.
Tog tio minuter hos tandläkaren, han skulle bara kolla tänderna och så fick jag för- & efterbilder.
Min nästa tid hos honom är om 6 månader, den 18 april!
Så förbannat skönt.
Efter det stack jag och lp och åt thai, sen till mormor och hjälpte henne med datan.
Nu sitter jag här och ska skriva på min novell.. vill bara få det klart.
Måste även få tag på Eva, ttyl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0