torsdag.

Grattis Linnéa på namnsdagen, grattis RP på födelsedagen.. ♥

Vaknade för en stund sedan, har inte gjort ett smack, ska iväg med Linnéa till Farsta eller Haninge.
Ganska molnigt ute just nu .. men vi får hoppas på att det spricker upp.
Ska prata lite mer med henne.

Kvällen igår spenderades på msn, snackade med Amanda & Hannes.
Amanda fick damp för att vi drog upp ipodt eller iphone var tredje sekund.. ?
Låter som en kul fredag va? ^^

Efter skolan gick jag och Amanda hem till mig, lämnade saker och stack till Ica.
Köpte dricka och fyra glassar, dom andra två skulle vi ge till någon, som blev hannes.
Som vägrade ta emot dom.
Så vi satte oss vid ett bord och njöt av solen.. så cyklade typ blomman förbi och försökte tvinga med oss till ip.
Men vi gick hem istället, och då ringde Hannes.. så då stack vi till ip ändå.
Hade otroligt viktiga diskussioner om tecknade robin hood, att sova middag, osv.
Sen kom vi äntligen dit, låg i solen och kollade på när massa folk spelade fotboll, var rätt mysigt.
Sedan stack jag och amanda hem, var värsta matchmakers på vägen.. det gick riktigt bra.

Nu ska jag börja göra mig iordning, puss.



hittade minneskortet med bilder från i julas i england, här står jag mitt bland massa paket.
Och kassar fulla med tjugotals paket, dock hade vi bara burit ner hälften här. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0