nervös..

någonting jag aldrig tog upp här i bloggen var det som skedde idag, vi.. i dalskolan.
Vart erbjudna att medverka i en film, som skulle heta kronjuvelerna tror jag.
Hon som regisserar den har även regisserat bl.a Tzatsiki & Patrik 1,5.
Så idag vid 13.00 kom rollsättaren till skolan.

Först samlades alla som ville vara med i A1, där förklarade hon hur allt skulle gå till.
Man fick även om man ville improvisera ett telfonsamtal, som man skulle visa upp senare.
Efter ett tag, gick jag, Linnéa, Amanda, Melinda, Jennifer & Rebecca in.
Alla skulle säga namn, längd, ålder, telfonnummer osv.
Sedan skulle var och en "spela upp" sitt telefonsamtal.
Dock gick det åt skogen för mig.. menmen, det var en upplevelse iallafall.

Är iallafall hemma nu, kramisar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0