min torsdag..

..har varit lång, men rätt underhållande.
Med tanke på den klassen vi går i, där det inte finns en enda tråkig eller lugn stund, är det väll ingen överraskning.

Var i skolan vid tio över åtta, och linnea kom drygt halv nio, jätteintressant..
Vi gick runt i skolan, min mobil dog.. vart lite småsur över det.
Hade no, fick reda på att rött är blått, och blått är rött.. egentligen. hänger ni med..?
Efter den lektionen, hade vi spanska.. som förövrigt är rätt tråkigt.
Tycker det är kul att kunna prata ett till språk.. speciellt spanska, men lektionerna är för trista.
Och idag var det extra tråkigt, vi hade en dampig vikarie..? :s
När vi tillslut genomlidit den lektionen hade vi lunch, sen rast = nigger.
Sedan skulle vi ha matte, men vi hade so istället, en "inför provet-lektion".
Sedan svenska med den dampiga vikarien.. igen.
Och sedan idrott, körde brännboll.. gick dåligt ^^.
Många av killarna tycker att det är jättekul att nypa mig i midjan, så att jag typ skriker..?
Är nämligen rätt kittlig.. Sebastian började med det, och nu är det 4-5 st som håller på..
Inte kul..























Alla bilder är tagna från
Julias blogg
(för er som inte förstått att man kan klicka på hennes namn; http://juellas.blogg.se)
Hon var nämligen så grymt duktig, och tog med sig kameran på idrotten.
Och dehär bilderna var från en dag, som var som vilken som helst.. störd! :)

Nu ska jag .. kolla på tv tror jag, intresseklubben antecknar.. igen.
Kram.

Kommentarer
Postat av: e

haha afganistan eller vad vare :S xD <3?

2010-05-08 @ 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0