jesus christ..

godmorgon.. sovit gott? Det har jag.. antar jag.

Var hemma vid strax innan halv elva igårkväll, drog på mig mjukisbyxor, gjorde lite saker.
Begav mig sedan till sängen och slocknade direkt, med smink & kläder.
Och vaknade nu, har sovit ungefär 11 timmar..

Kvällen var väll vad man skulle kunna kalla.. intressant?!
Tänker inte gå in på några detaljer, men den vart ganska förstörd.
Tack och lov var jag ju där med Julia och Linnéa :)
Vi träffade på mycket folk.. Så om man tänker efter kunde kvällen ha blivit bra..
Men det var inte bara en sak som förstörde för mig.. nåväl.

Dagen lär inte bli så intressant, ska hem till mamma och så.
Kram..! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0