blev precis lurad..

Linnéa är en person som ljuger mycket hon..

Satt alldeles nyss och pratade med henne, på msn.
Helt plötsligt fick hon ryck.. och skrev "OMG?!?!?!??!?!?!" osv..
Hon höll på så i säkert fem minuter innan jag frågade "vad?"
Svaret jag fick var "gissa vem som ringde, du kommer inte tro det?!"
frågade "vem?" och fick svaret "rollsättaren" sedan satte hon igång och ljög ihop en riktigt bra historia..
Min första reaktion var "ofta, du driver ? :O" men helt omöjligt kändes det ju inte att dom ringde henne och ville att hon skulle provspela för en roll, dock har hon inte fattat att;

"majmaj måne, jag kan lura dig till skåne" är någonting man gör första maj."
Precis som med
"aprilapril, din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill."

Nu är det dags för mig att läsa lite i min älskade so-bok..



beware.. ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0