and I'm back.. after many if's and but's..

helloj på er!
Nu ska jag ta och sätta mig framför tv;n förmodligen.
Koppla av lite , och inte försöka tänka på att det är skola imorgon.. wish me luck!

Dagen har varit ganska stressig, men rätt kul.
Iallafall så har vi nu kommit fram till att vi ska hitta en ny klänning till bröllopet som äger rum om 12 dagar ungefär. Har redan en, men är inte hundra på den, så vi ska iväg på tisdag efter skolan och försöka hitta en ny.

Måndag; skola, hem och göra klart no:n..
Tisdag; skola, åka och leta klänning. (spanska)
Onsdag; klassens dag.. förhoppningsvis grönalund.
Torsdag; skola, träffa eva.
Fredag; skola, något med nån fotograf. (no)

min vecka. ska försöka klämma in att plugga, iallafall till no-provet vi har på fredag.
we'll see..

Kram.

Och just det.. shit så glad jag blev när vi äntligen efter ett långt sökande hittade de conversen jag vill ha.
Ångrar verkligen att jag inte köpte dom förra året.
Men nu har vi iallafall äntligen hittat dom.. hoppas bara dom får in min strl snart.




Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas allt är bra med dig sötnos :)

2010-05-30 @ 19:42:10
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0