all alone.

Njuter av att vara helt ensam, ibland.
Att vara hemma helt själv, kunna tänka sina egna tankar i lugn och ro, och göra vad man vill.


Ikväll, några timmar, kommer jag att vara hemma själv, superskönt!
Dom andra ska iväg, och kolla på en sak ute på värmdö, lång historia, långt bort.
Tar 40 minuter, så jag stannar hemma, och får lite egentid.
Jag klarar inte av att ha folk omkring mig hela tiden, det gör mig stressad..
Även om jag älskar att spendera tid med mina vänner, samt nära & kära tycker jag att det är jätteskönt att bara vara ensam.
Och det tvivlar jag på att jag är ensam om.. men nu ska jag försöka att inte skjuta upp plugget längre.

Just det, min mobil pajjade utan anledning igårkväll, eller ja, det är fel på batteriet.
Så har min T700 nu istället.
R.I.P beloved YARI™ ♥.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0