18 maj.

efter en sådan hemsk vinter förtjänar vi väll inte mindre än det här underbara vädret..?

Hej!
Äntligen hemma.. tog mig en timma idag, as usual..
Det är även olidligt varmt på bussarna när det är varmt ute, verkar som att all air condition slutar fungera så fort det blir varmt, men nog är jag tacksam för värmen.
Min dag har bestått av skola, magont, frossa & varma bussar.
Vi har temavecka denna veckan och jobbar med typ djur&natur?
Idag- Och resten av veckan ska vi hålla på med ett arbete i form av en powerpoint eller film på moviemaker.
Vi (Matilda, Julia & Linnea, kanske Amanda?) gör en film om en humla.. mer än så får ni inte veta.
Kul ska den väll bli förhoppningsvis. ^^
Sedan hade vi lunch, och efter det fick jag vääärldens magont.
Uscha... så jag fick lägga mig uppe i ett vilorum, låg där i nästan två timmar.
Dog lite halvt av att jag hade så fruktansvärt ont och frös dessutom nästan halvt ihjäl.
Så jag borde vara rätt stendöd just nu ..
Linnéa ringde mig vid halv två (låg då i vilorummet) och undrade vart jag tog vägen, hon sa då också att de slutat för en kvart sedan så då begav jag mig hemåt.



Denna bild beskriver gårdagen ganska väl.
Amanda, Matilda, Julia, Eva & Halva Linnéa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0