verklighet.

Allt det här med att flytta, har bara under ett par dagar blivit så himla mycket verkligare.
Och vi har ju hittat en lägenhet vi verkligen vill ha nu.. men jag tvivlar på att vi får den, tyvärr.
Men för bara en vecka sedan, hade jag inga tankar på att flytta här ifrån alls..!

Men det kommer att bli supernice när vi väl flyttar, min låtsaspappa kommer typ att renovera mitt rum..
och så kommer jag få helt nya möbler, en tv i mitt rum, vilket Oscar inte kommer få om han tar det andra rummet, (komplicerat)
och så kommer jag att få sängskåpet, vi diskuterade lite sånt igår, i typ två timmar.
Och då frågade dom mig om jag kunde tänka mig att ta sängskåpet, och massa.
Fick då reda på att det var svindyrt.
Alltså verkligen svindyrt.. över 25.000 kr, närmare 30.000 kr, för en säng! Helt sjukt.
Men Lotta (låtsasmamma) hade ju det på Essingen tidigare..

Men vi får se.. är fett nervös inför det? ;s
Och kommer att bli sjukt besviken om vi nu inte får den här lägenheten.
Och om vi då får den här lägenheten, kommer vi ju typ ändå inte flytta härifrån förns
typ Juni..? Men nu måste jag springa till skolan, eller ja jag ska gå och möta Linnéa!
Kram.
'


Kärlek. ♥

Kommentarer
Postat av: e

kmr sakna att ha dig nära dock :'(<3

2010-03-19 @ 20:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0