vaken.

nu är jag vaken, efter en lååång natt ..
Somnade typ halvtolv, eller nej, nu ljuger jag.
Jag och lillebror satt och kollade på New Moon, då somnade jag i soffan.
Vad kan klockan ha varit då? tio?
Sedan vaknade jag, och då satt han och kollade på South Park..
Hade då sovit över två timmar i soffan.. bestämde mig då för att lägga mig i sängen.
Ville läsa lite Eclipse, fast på svenska då.
Men jag somnade typ direkt.
Så jag somnade på riktigt tolv.
Sen väcktes jag 05:50 imorse, av att folk sprang runt på nedervåningen, och massa skit..!
Då hade jag sovit knappt 6 timmar, men jag somnade om, och vaknade, om somnade om och vaknade osv.
Så ringde Linnéa mig nyss.. så jag bestämde mig för att gå upp.
Ska börja göra mig iordning snart, för vi ska dra om ca 1 timme :D



Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0