Två sekunder.

Snart kommer bilder på det söta vi bakade!
Linnéa ska bara ladda upp dom på datorn.

Har varit och storhandlat med mamma, lånade även två böcker, Kattskorpor, och FUL.. hihi =)
Ska ta och läsa någon av dom, istället för att sitta fastklistrad framför datorn.. måste fixa lite i min otroligt stökiga garderob..!



Vårat underbart, överdekorerade goda cupcakes, oooh jag smakade en! SCHH!! =o

Nu tänkte jag återgå till musik, böcker, garderob.. m.m
men, jag slänger in dagens outift.. som i stort sett har sett likadan ut varje dag nu! =)

Justdet! Köpte dendär rosetten igår på kicks, ursöt! :)

"Osminkad också.. :o"

Tröja; Bikbok.
Linne; Gina tricot.
Tights; Divided.
Armband; Divided.
Strumpor; H&M, ignorera mina sexiga strumpisar! :)

Men kram på er, hörs sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0