trött.

har varit trött i stort sett hela dagen.
Vi hade konditionsträning på idrotten, när vi körde en övning, så började mina ben skaka, sen vek dom sig ibland, fett scary..
Kommer säkert ha träningsvärk imorgon, fett otränad man känner sig.. inte konstigt.
Inte tränat på .. snart ett halvår.
Vill börja igen!! NU!

Tittar på Greys Anatomy nu, ska byta, det är deppigt, palla depp.
Man ska vara HAPPY!
Fast det är svårt när det är sånt fint väder ute..
Ville ut och jogga, bara för att rensa skallen ?
Det är skönt att bara springa, och göra av med energi..
Men jag gör det nog imorgon istället, tror inte mina ben pallar det.
Gjorde det ofta, sommarlovsmorgnarna, men sedan har det glömts bort.

Vill röra på mig, nu!
Ska se vad jag ska hitta på.. :D

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0