sjukt jävla skönt!

Dagen idag, var superskön!
Det var bara jag och Julia ifrån 7B, det var lugnt, skolan var i stortsett tom.
Jag och Julia ägde hela jävla B-Delen fan =D Vi är tuffast..
Eftersom vi var dom enda från våran klass, så slapp man ju alla!
Kan låta lite smått taskigt, men jag tänker inte ljuga, det var skönt.
Men ett par dagar räcker, fast en tjejklass skulle nog duga året runt.. eller?
Tror ni inte vi skulle sakna killarna ändå..?

Efter ett tag tror jag att det skulle bli tomt, efter ca en vecka, med bara tjejer, tror jag att man skulle sakna dom.
Tänk er att typ aldrig mer, skratta åt deras sjukt torra skämt på lektionerna?
Eller aldrig mer, springa runt som en jävla tok på rasterna med killarna..?
Vi kanske har sagt att vi hatar killarna, men det gör vi inte, och man ska inte heller dra alla under en kam.
Erkänn.. det skulle varit ganska tråkigt utan killar =)
Däremot, blir man sjukt jävla irriterad på några stycken av dom ofta.
Eller blev iallafall, dom här två dagarna, tycker jag har varit mycket bättre, någon som håller med?
Jag säger inte att killarna är små typ änglar, och man skulle gärna slippa dom
ofta!
Men i längden, så skulle det antagligen bli trist.

Nu vart det ett trist inlägg med bara mina tankar igen.. förlåt! :$


Love you baby-boo! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0