Remember me!

den var ärligt grym!
Kunde varit sorgligare i slutet, knäpp jag låter?
Men.. ska jag berätta om filmen, jag gör det.
Och om du inte vill läsa/veta exakt vad den handlar om, läs inte det kursiva då..!

Tyler är en ung man (21 år) med ett dåligt förhållande till sin far, efter att hans storebror Michael, tagit självmord.
Tyler tror inte att någon någonsin skulle kunna förstå det han genomlevt, tills den dag han stöter på Ally.
Allys mamma blev mördad 1991 i tunnelbanan..
Mot sin vilja dras Tyler till Ally och snart kan han inte kämpa emot sina känslor för henne.
Kärleken till Ally gör att Tyler får hopp om livet igen, en dag är Tyler på sitt pappas kontor.
Den 11:e september 2001..
Hans pappa jobbade i ett av tvillingtornen..

Typ alla i salongen grät.. förutom jag & Linnéa, blev lite besviken.
Ville gråta.. gud det här inlägget blir helt stört?



Kärlek, den här filmen var verkligen kärlek..!

Efter filmen drog vi hem, jag hoppade av i centrum, köpte jackan.
Måste köpa sjalen imorgon..!!! =D

Kommentarer
Postat av: sarah

den är för jävla underbar!

2010-03-28 @ 01:11:47
URL: http://sajse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0