på toppen.

Om man säger såhär:
alla har ju sina uppgångar och nergångar, det gäller att blogga.
Vissa stunder, har man bloggtorka, dvs ingen lust att blogga, ingen fantasi alls.
Och vissa stunder, riktigt brinner man för att blogga.
Och där är jag just nu, sen jag fick min nya design, har allt bara blivit bättre & bättre. =)


Sitter just nu, och lyssnar på;
Lucas Prata - And She Said. Gammal sommar låt, 2006 närmare bestämt.
Kommer ihåg, att den spelades mycket på radion, då jag var nere i halmstad det året.
Men mest spelades nog, HelloGoodbye - Here in your arms. Om det nu var samma år?
Iallafall, många fina sommarminnen, och garanterade sommarkänslor kommer med den här låten.
Dagens..
Just be prepared, im tired.

hade jeans till också, men jag bytte till mjukisar, när jag kom hem =)

and facelook, right now; tired, headache, och allmänt sliten.

Nu ska jag fortsätta.. titta på tv.! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0