min onsdag.

Dagen började med huvudvärk.. toppen! tänkte jag.
Tog mig iallafall ur sängen, gjorde mig snabbt iordning, lade mig i soffan, under två tjocka filtar.
Och somnade..
Vaknade av ett sms från Julia.
Och då var huvudvärken borta, vart då genast på bättre humör.
Lämnade mitt trygga hem vid åtta, haha skämtåsido.
Men jag gick hemifrån vid åtta, då jag begav mig mot Julia.
Var där 10 över, och vi gick kvart över, kom 08.32 till skolan ungefär.
Så dom på tjejsnacket fick vänta lite, men det var ingen fara.
För amanda och mella kom efter oss.. eller ja, dom hade bakat.
Men saksamma.

Mattelektion - Läste "Edies Dagbok" och lyssnade på musik ashögt.
Så jag var helt inne i min bok, så tittar jag mot klockan och ser en påskkärring stå i dörröppningen, hoppar seriöst till. Det var våran typ rektor utklädd till påskkärring, hon delade ut godis till alla.. men killarna fick inget.. haha..!

NO - Vi gjorde (äntligen) klar våran hemsida!
En fet länk! :)

Osv..


Efter skolan skyndade jag mig hem, för att hinna träffa lillebror som skulle ner till Halmstad hela påsklovet.
Men.. dom hann precis åka, så jag hann inte träffa honom.. :(
Var sedan med Eva, vi spelade lite spel oså ;)

KRAM!

Och förresten jhy. ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0