man tycker ju..

Jag har bott på 7 ställen på 13 år,
vilket betyder att jag har flyttat 6 gånger,
så man tycker ju att jag borde vara van, men icke..!
Hela den här flyttprocessen känns helt främmande, och jag flyttade senast någonstans för bara ett år sedan..?!

Men här där jag bor nu, känns verkligen som hemma. Dock ska det bli skönt att flytta till en lägenhet, som man aldrig behöver frysa i, och man har två badrum, en dusch + ett badkar!

Men ändå, känns det ledsamt, för jag vill inte flytta.. även om jag bara bott här 3 år, nu.
(Bodde här i kanske 5-6 år innan? Ingen aning, men någonting sådant.)
Så känns det som föralltid, det är det perfekta stället.
Och jag kommer sakna det grymt mycket, men sommarlovet kommer ändå spenderas här.
Med alla vänner, jag och Julia & säkert Josefin + Ellie såklart, kommer nog sitta fastklistrade vid sjön hela sommaren.
Men det kommer nog ta en stund, att smälta det faktumet att när skolan börjar igen, bor jag inte här.
Datumet som är satt nu är om ungefär exakt 3 månader, så Juni. Det är precis när sommarlovet börjat.
Scary..!

Jaja, nu ska jag ta lite tid för mig själv, och bara fundera..
På allt.

Godnatt, och förlåt för att det har varit en ganska dålig uppdatering idag.
Förlåt. Mer bilder + dagens outfit kommer imorgon, jag lovar!


Matilda trillar..?
Åt helvete med snön nu..!
Och btw, mina tights var svarta, inte vita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0