lördag.

Är inne på precis samma hemsidor som tidigare, lyssnar på musik.
Spelar Rebubbled.

Gick vid 21 ungefär och mötte Eva, hon fick sin present.
Köpte bara två B&J, menmen.. hon verkade glad för det iallafall..
Vi fastnade i en evighet, pratade om lite allt möjligt, inte setts på urlänge!
Så vi skulle förmodligen göra någonting imorgon, efter visningen..?

När jag kom in, såg jag på New Moon .. igen.
Nu den andra halvan, kommer ihåg när vi såg den på bio.
Dagen efter världspremiären, coolt..!
Älskar er.

Tror jag ska läsa lite Eclipse nu, när jag inte är så trött ..
Kommer nog bara fastna framför datorn, men iallafall.


Godnatt!



Den vårigaste bilden på dig och mig änsålänge..! :D



Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Haha, tack så mycket! :)

2010-03-28 @ 14:23:19
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0