Jag har tänkt. Oh no..! [förlåt]

Somsagt jag har tänkt;


Vad är det som gör att vissa personer, i det här fallet tjejer, är "mer värda" än andra?
att de är liksom bättre, och kan behandla andra precis som dom vill..?
Jag gick i Kunskapsskolan första terminen i 6:an.
När jag började där, kände jag ingen. Jag kände till en & annan.
Hade pratat med kanske en person tidigare och det var Saayeh.
Och i början kände jag mig inte ensam, det var jättemånga som var grymt snälla.
Redan första dagen blev jag och Bianca bra vänner, och det höll i sig.
Eftersom jag var ny, så var det många tjejer, som då automatiskt hatade mig.
Trots att jag inte gjort någonting.
Efter ett tag, fortsatte jag att utöka min "vänskapskrets"
Och jag lärde känna, många riktigt fina människor som jag fortfarande har kontakt med.
Men jag lärde också känna några stycken, jag verkligen ångrar att jag lärt känna.
[Tänker inte nämna några namn nu]
Jag och (vi kallar henne anonym) blev riktigt bra vänner, och jag litade på henne.
Ännu ett misstag, jag fick höra från anonym, att en annan tjej ogillade mig pga någonting jag inte ens kunde rå för. Och jag sa att jag tyckte det var bitchigt, det var allt jag sa, jag sa inte att personen var en bitch eller så alls.
En dag i skolan, ringde någon mig, det var ett nummer som jag inte kände igen. Så jag svarade.
Personen sa att jag skulle komma till skåpen direkt. Jag tänkte efter, men tog mod till mig och gick dit.
Jag fick då frågan, varför jag kallat henne för en bitch, vilket jag inte gjort.
Jag kollade då frågande på Anonym, förklarade mig och gick därifrån.
Och saken var, att tjejen som trodde att jag hade kallat henne bitch, trodde mig.
Men saker vart inte bättre för det, Anonym fortsatte att snacka skit om mig, och sprida falska rykten.
Och Anonym är precis som två andra tjejer jag känt. Men det hör inte hit.
Så, alla dom här tjejerna, älskade att hata mig, kolla snett, och snacka om mig, trots att jag inte gjort en enda av dom någonting.
Tjejer är riktigt jävla ela
ka.
Dock hade jag riktigt bra vänner ändå, och jag saknar vissa av dom än idag.
Usch, ibland skäms jag över att vara tjej, vilken jävla tur, att jag slipper alla dom där idag!
Fyfan!


Förlåt för att det vart ett sånthär inlägg igen..! :(
Kram.


- Men jag har allt jag behöver nu i den här skolan! Älskar er flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0