ingen ursäkt.

Anledning till att jag inte bloggade igår, är att jag helt enkelt inte hann, men det är ändå ingen ursäkt, så förlåt! =)
Gick ut, till mamma, och vi kollade på familjen annorlunda.
Som dom flesta av er vet, så är jag.. klumpig? =)
Så skulle jag dricka, så jag skulle ta mitt glas, från bordet, men råkar istället välta det.
Så det rinner typ ut över hela bordet, och mattan.
Good job huh?! :$

Godmorgon alla nu!
Väcktes för en kvart sedan, har blivit förkyld, och jag vet precis varför..
Jag & Linnéa sprang ut, utan jacka igår morse för att möta Julia, då var det fortfarande - 4.
Amanda den smarta ungen, hade jacka..
Jag ogillar verkligen tisdagar.
Vi har spanska glosor till idag, och jag har inte ens kollat på dom..
Toppen, men det ska nog gå vägen ändå.
Dagen ser ut såhär.

Lästid.
Spanska (eller tyska & franska)
Idrott
SO
Lunch
Matte?
Svenska?

ungefär så iallafall. :(


När vi fikade och pluggade första gången, nog bara Julia & Linnéa som förstår.
fyfan va kul vi hade! =')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0