ingen rubrik.



- Att våren äntligen är påväg. Den är inte här än, men den är åtminstone påväg!

- Jag och Amanda räknade, och det är bara drygt 50 skoldagar till sommarlov!

- Min och Julias kryssning!

- Havrefras reklamen! Sången är ju skitrolig.


- Att verkligen alla köper Converse nu, det superdissar jag!
Alla har nu dom skorna, jag och Julia var typ ensamma med att ha, för redan drygt tre år sedan.
Surt.. Jag menar inte att inte alla ska få ha Converse, eller så.
Bara att nu köper typ alla det, "bara för att alla har det" och det är trist.
Det blir då liksom inget speciellt.!

- Telenor reklamen. I slutet av den, när en mobil vibrerar.
Tror alltid att det är min! haha.

- Att jag fyller år,
fredag den 13, 2012.. haha otursdatum or what?!
Fredag den 13;onde har ju alltid sagts vara ett otursdatum.
Och 2012 är det ju sagt att världen ska gå under..
Isåfall kommer jag säkert dö på min egen födelsedag.. haha.
Nejdå.. =) Eller..?

Kommer inte på några fler just nu, iallafall kram! =)

Kommentarer
Postat av: nea

joho matilda det va jag som räkna ut det först med att du fyller år fredag den 13 2012.

så vad kan va värre än det XD :D<3333



älskar deej bebo!<33

2010-03-13 @ 12:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0