imorgon så!

Imorgon knäcker jag 500-strecket. :)



Vilket kanske inte är så jättebra, med tanke på att jag haft bloggen i snart 11 månader.
Det blir ungefär 45 inlägg/månaden, 1,5 inlägg/dagen.. men somsagt, bloggen har gått upp och ner, har haft månadslånga bloggpauser, o.sv, men jag ska ta igen!

Imorgon ska jag träffa min baby-boo Linnéa, sover antagligen där.
Sist jag sov där, eller om det var förrförra gången.
Kom vi hem till henne, med maskeradsmink i hela ansiktet, hårfärg-spray i hela håret.
tvättade oss då riktigt noga, och kollade Twilight, sedan sover man som en dröm hos henne.
På en tältsäng, mellan hennes soffa och hennes säng, låter inte skönt.. men jag älskare! :o

Men är så sjukt trött, så detta blir sista inlägget. kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0