home, at last.

Nu är jag äntligen hemma, från tre visningar.

Första objektet fick vi åka runt i området en dryg halvtimma (överdriver inte!)
innan vi hittade någonstans att parkera.. -.-'
Och ingen av oss gillade "lägenheten" var mer som ett radhus, fast konstigt.
Var lite sunkigt, som som en mindre version av där vi bor nu.. fast sunkigt.

Andra objektet var inte heller någon hit, lägenheten låg i ett trevligt område och var relativt nybyggd.
Men det var också lite sunkigt.. vi har rätt så höga krav märker jag..
Men jag menar om man flyttar härifrån, så vill man ju inte direkt flytta till något sunkigt ställe, right?

Tredje objektet var värsta wow! Allt var superfräscht, gillar området, lätt att ta sig till skolan.
Väldigt nybyggt. Alltså.. värsta "perfekta" lägenheten, om det nu finns någon sådan.

Vi åkte till centrum och fikade + att vi hämtade upp kläder hos mamma, mellan första och andra visningen.
Som några av er kanske visste, så var min låtsas-pappa i England, förra och förrförra veckan (han är engelsk)
Och renoverade då sin mammas hus (Jackie), och av henne fick jag en asbra Clinique-mascara, svindyr!







Imorgon är det Måndag, vilket konstigt nog inte känns lika hemskt som vanligt..?
Men jag har typ förberett mig själv på att det är skola imorgon, sedan i Fredags..!
Smart drag ;)

Blir tacos till middag, och jag tror att vi ska käka snart, bara ätit en smörgås idag.
Och druckit in latte.. men saksamma :*
Mår illa, och jag tror att det är för att jag är hungrig!

Kärlekspuffar & Marshmallows till er alla..!

(Rihanna sjöng marshmallows i låten nyss.. haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0