hemma.

Skulle vara hos tandläkaren 16.20, fick inte komma in förrens 16.30, och jag var klar därinne 16.35.
Det gick snabbt kan man säga? =)
Ska tillbaka sen i höst, när tandställningen är borta, mjaou..! :D
Mår lite illa, och lite huvudvärk, but I'm on top of the world..!
Vart helt plötsligt, superglad.
No reason.
Men jag tror, att jag älskar, att gilla mig själv ! =)
Om det någongång händer, att man känner ba;
Fan va bra/snygg/vadsomhelst jag är!
Så mår man asbra verkligen..!
Jag kom nyss på, bara jag mår bra, och jag har mina vänner, o så.
Så spelar det ingen roll, vad någon annan tycker och tänker om mig.
För om jag mår bra, känner mig bra.
Så spelar det ju ingen roll.
Om självfötroendet är på topp, utstrålar det självsäkerhet.
Det är vad jag ska sikta emot.
Inte att någon annan ska gilla mig, utan att jag ska..! :D

Humörsvägningar or whaaaat? =)

Ta inte inlägget för seriöst, jag menar allt jag säger, men ja :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Matilda du har ingen jävla anledning till att ogilla dig själv. Du är så jäkla fin som du är! über söt och vacker. Och världens bästa personlighet, du har allt gumman! :') <3

2010-03-22 @ 18:01:12
URL: http://juella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0