Godmorgon.

Jag älskar att sova! Det är ju seriöst, det typ nästbästa som finns!
Sov 4,5 timmar längre än normalt.. sov elva timmar, så najjs!


Idag..? ja du, än så länge har jag inga planer.
Päronen ska på bio (hahahah, va fult.. päronen? iallafall)
Och lillebror håller på och dammsuger..? wtf. Iallafall.

Ikväll bara måste jag se finalen av melodifestivalen, vill ju se vem som vinner..!
Har knappt kollat på ett enda avsnitt hittils, men vad gör det? =).



Sitter just nu och lyssnar på Sofia Karlsson..!
Ingen musik som jag egentligen skulle gillat, men flera år i rad, har vi lyssnat på;
Jag spelar för livet.
Balladen om Briggen Blue Bird av Hull.
Påväg ner till Halmstad, så det är massa sommarkänslor kopplade till dehär låtarna.
Kan tyvärr inte hitta dom någonannanstans än på Spotify, men har ni det så kan ni ju söka efter.
Sofia Karlsson, och lyssna på dom, men jag tvekar på att någon av er skulle gilla dom =)
Och den andra låten,
Balladen om Briggen Blue Bird av Hull, gör mig lite ledsen.. vet inte varför.

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt, denna mysiga lördagsmorgon..!

Kram.



Enzo för typ en minut sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0